fbpx Skip to content

Med en lokal it-partner er hjælpen altid inden for rækkevidde

Vi forstår vigtigheden af stabile og sikre it-løsninger. Hos os bliver i ikke bare et nummer i køen. Vores service bygger på grundighed og tillid som giver os mulighed for at levere nærværende it-service til alle vores kunder.

Book et uforpligtende møde eller telefonopkald i formularen nedenfor. Vi glæder os til at høre fra dig.

Book et møde

Fordel 1: Fast pris

Med en fast månedspris pr. bruger tilbyder vi en transparent og forudsigelig omkostningsstruktur for it-service. Dette eliminerer uventede udgifter og gør det lettere for jer at planlægge og styre jeres budget effektivt.

Fordel 2: Tryghed og stabil drift

Vores kontinuerlige vedligeholdelse af jeres computere og systemer, baseret på branchens best-practice, sikrer, at alt fungerer optimalt. Dette bidrager til en stabil drift og mindsker risikoen for nedbrud og produktivitetstab.

Fordel 3: Korrekt licensering

Vores aftale inkluderer alle nødvendige licenser og funktioner tilpasset jeres specifikke behov. Vi sikrer, at I ikke betaler for overflødige licenser, hvilket optimerer jeres udgifter og sikrer compliance med softwarelicenseringskrav.

Fordel 4: Fri support**

Vores serviceaftaler giver jeres medarbejdere mulighed for ubegrænset at kontakte os for assistance og rådgivning. Dette sikrer hurtig og effektiv løsning af eventuelle problemer, hvilket øger medarbejdertilfredsheden og produktiviteten.

Fordel 5: Øget sikkerhedsniveau

Vores service er baseret på et højt grundlæggende it-sikkerhedsniveau, hvilket giver jer ro i sindet. Vi beskytter jeres data og systemer mod trusler, hvilket forhindrer datatab og sikrer forretningskontinuitet.

Fordel 6: Kom godt igang

Vi tilbyder en grundig gennemgang og optimering af jeres nuværende it-løsning. Dette sikrer en effektiv og behagelig overgang til vores service, hvor vi tilpasser løsningen til jeres specifikke behov og arbejdsgange.

Har du spørgsmål?

Jeg giver gerne en uforpligtende gennemgang af hvad det er vi kan tilbyde din virksomhed.

Få adgang til den rette rådgivning og de rigtige kompetencer

Kontakt os for en uforpligtende dialog om jeres behov og muligheder. Vores erfarne konsulenter sikrer en grundig og effektiv implementering af jeres webhosting-løsning, baseret på en dybdegående forståelse af jeres krav.

Vores support-team står efterfølgende klar til at assistere dig og dine medarbejdere med en pædagogisk og tålmodig ibrugtagning af løsningen og er altid til rådighed for at besvare spørgsmål eller løse eventuelle problemer.

Bestil her


Vi høres ved

Jeg ser frem til at fortælle dig mere om, hvordan vi kan støtte dig og din virksomheds vækst.

Priseksempel på all-inclusive it-serviceaftale

Tre populære løsninger på all-inclusive it-serviceaftale som dækker de fleste virksomheders behov.

Basic
395 kr/md*
  • Computer er altid opdateret
  • Proaktiv monitorering
  • Fjernsupport
  • Microsoft 365 mail og kalender
  • 1 TB filer i skyen
  • Chat, tale og onlinemøder
  • Daglig backup af Microsoft 365
  • Virus og malware beskyttelse
  • Phishing beskyttelse
  • Nyeste Microsoft 365 apps (Office)
Standard
695 kr/md*
  • Computer er altid opdateret
  • Proaktiv monitorering
  • Fjernsupport
  • Microsoft 365 mail og kalender
  • 1 TB filer i skyen
  • Chat, tale og onlinemøder
  • Daglig backup af Microsoft 365
  • Virus og malware beskyttelse
  • Phishing beskyttelse
  • Nyeste Microsoft 365 apps (Office)
  • Microsoft Intune enhedsstyring
  • Microsoft 365 mailkryptering
  • Fri fjernsupport **
Premium
1295 kr/md*
  • Computer er altid opdateret
  • Proaktiv monitorering
  • Fjernsupport
  • Microsoft 365 mail og kalender
  • 1 TB filer i skyen
  • Chat, tale og onlinemøder
  • Daglig backup af Microsoft 365
  • Virus og malware beskyttelse
  • Phishing beskyttelse
  • Nyeste Microsoft 365 apps (Office)
  • Microsoft Intune enhedsstyring
  • Microsoft 365 mailkryptering
  • Beskyttelse mod læk af data
  • Tidsregistreringssystem
  • Fri fjernsupport **
  • Fri on-sitesupport **

*1 medarbejder med 1 computer. **I udvalgte aftaler. ***Migrering og konfiguration af nye og nulstillede systemer afregnes ad-hoc og er ikke inkluderet i aftalen.

Priseksempler er pr. bruger med en enhed. Den endelige pris kan variere afhængig af indholdet i aftalerne.

Tillægsfunktioner

Udvalgte tillægsfunktioner, der kan tilføjes til vores all-inclusive it-serviceaftale. Kontakt os for et uforpligtende tilbud, skræddersyet til at møde netop jeres specifikke behov

“Excellent og pædagogisk service”

“Da jeg valgte Furesø Data, var det ud fra et nærhedsprincip, men jeg er glad for at konstatere at jeg valgte helt rigtigt. Furesø Data har pædagogisk (og online, så nærhedsprincippet var ligegyldigt) hjulpet mig med opsætning og sikkerhed, da jeg valgte at blive selvstændig.

Og da jeg så for nyligt fik stjålet min computer, kunne Jonas øjeblikkeligt berolige mig, da alle mine data var korrekt og sikkert gemt, og jeg kunne tilgå dem med det samme. Jeg er ikke skrap til computere, men jeg bliver dygtigt og venligt og pædagogisk vejledt hver gang jeg har spørgsmål og bekymringer. Og til en fornuftig rate. Furesø Data har min varmeste anbefaling.”

Laura Bjerre, Selvstændig

Kernefunktionerne i vores all-inclusive it-serviceaftaler

Computer er altid opdateret

Ved at holde alt opdateret bidrager vores løsning til at optimere driftsstabiliteten og forbedre den overordnede it-sikkerhed på tværs af alle enheder. Dette inkluderer forbedret beskyttelse mod cybertrusler, såsom malware og ransomware, der ofte udnytter sårbarheder i forældet software.

Proaktiv monitorering

En proaktiv overvågning af alle enheder, underliggende systemer og processer sikrer en høj grad af beskyttelse og effektivitet. Ved konstant at overvåge hardware og software, er det muligt at opdage fejl og nedbrud tidligt, før de udvikler sig til mere alvorlige problemer.

Fjernsupport

Fjersupport omfatter, at du får adgang til at benytte vores helpdesk enten ved ad-hoc afregning eller igennem din it-serviceaftale. Fjernsupport udføres over telefon og ved, at vi kan se din skærm samt styre mus og tastatur.

Microsoft 365 mail og kalender

Microsoft 365 tilbyder mere end blot mail og kalender. Det er en samlet platform, der inkluderer Teams for integreret kommunikation og samarbejde, SharePoint til intelligent dokumenthåndtering, og Outlook, som er kendt for sin brugervenlighed og effektivitet.

1 TB filer i skyen

Med OneDrive får du sikker, skybaseret lagerplads, der gør det muligt for dig og dit team at gemme, dele og tilgå filer fra hvor som helst, på enhver enhed, eller opret, del og administrer indhold, viden og applikationer i SharePoint.

Chat, tale og onlinemøder

Chat, tale og hold onlinemøder med kollegaer, kunder og samarbejdspartnere igennem det velkendte Microsoft Teams miljø.

Daglig backup af Microsoft 365

Beskyt din virksomheds data med vores effektive daglige backup-løsning til Microsoft 365. Vores service dækker alt – fra e-mails i Outlook, dokumenter i OneDrive og SharePoint, til samtaler og filer i Teams.

Virus og malware beskyttelse

Beskytter enheder mod trusler som virus, malware og ransomware-angreb. Dette sikrer en robust forsvarsmekanisme mod de stadigt skiftende og avancerede cybertrusler, som virksomheder og enkeltpersoner står overfor i dag.

Phishing beskyttelse

Når en bruger klikker på et link, enten via e-mail, sociale medier eller i en webbrowser, træder vores phishingbeskyttelse i kraft. Hvis linket vurderes at være mistænkeligt eller direkte skadeligt, advares brugeren omgående, og adgangen til siden blokeres.

Nyeste Microsoft 365 apps (Office)

Med den nyeste version af Microsoft 365-apps får du integreret produktivitet og forbedret samarbejde med værktøjer som Word, Excel, og Teams. Konstante opdateringer sikrer adgang til de nyeste funktioner og essentielle sikkerhedsforbedringer.

Microsoft Intune enhedsstyring

Microsoft Intune er en cloud-baseret enhedsstyringstjeneste, der muliggør sikker og effektiv forvaltning af både virksomhedens og personlige enheder. Med Intune kan virksomheder nemt udrulle og administrere applikationer, sikre data og overholde compliance-krav.

Microsoft 365 mailkryptering

Mailkryptering hjælper virksomheder med at overholde lovgivning og reguleringer. Brugere kan nemt sende og modtage krypterede e-mails, hvilket fremmer tilliden hos kunder og partnere. Dette styrker virksomhedens omdømme og bidrager til en sikker digital kommunikationsplatform.

Beskyttelse mod læk af data

Data i Microsoft 365 overvåges for læk af persondata og udvalgte følsomme oplysninger. Hvis en medarbejder eksempelvis  sender en mail eller gemmer en fil med et personnummer eller andre følsomme oplysninger vil der blive aktiveret en alarm.

Tidsregistreringssystem

Lovpligtigt tidsregistreringssystem til medarbejderen der giver mulighed for, at se og registre arbejdstid. Systemet giver også mulighed for, at lederen kan vedligeholde vagtplaner og at medarbejdere kan registrere ferie og sygdom.

Fri fjernsupport**

Vores serviceaftaler giver jeres medarbejdere mulighed for ubegrænset at kontakte os for assistance og rådgivning. Dette sikrer hurtig og effektiv løsning af eventuelle problemer, hvilket øger medarbejdertilfredsheden og produktiviteten.

Fri on-site support**

Virksomhedens medarbejdere kan benytte sig af fri support alle hverdage 9-16. Uden at skulle bede om lov hos en leder først kan medarbejderen få løst sine problemer med det samme. Det giver glade medarbejdere der når alle deres arbejdsopgaver til tiden.

Har du spørgsmål?

Jeg giver gerne en uforpligtende gennemgang af hvad det er vi kan tilbyde din virksomhed.

Få adgang til den rette rådgivning og de rigtige kompetencer

Kontakt os for en uforpligtende dialog om jeres behov og muligheder. Vores erfarne konsulenter sikrer en grundig og effektiv implementering af jeres webhosting-løsning, baseret på en dybdegående forståelse af jeres krav.

Vores support-team står efterfølgende klar til at assistere dig og dine medarbejdere med en pædagogisk og tålmodig ibrugtagning af løsningen og er altid til rådighed for at besvare spørgsmål eller løse eventuelle problemer.

Bestil her


Vi høres ved

Jeg ser frem til at fortælle dig mere om, hvordan vi kan støtte dig og din virksomheds vækst.

Udpluk af løsninger og teknologier som vi tilbyder

Vi skaber synergi i forretning og teknologi

Ofte stillede spørgsmål til it-serviceaftaler

Hvad er en it-serviceaftale?

En it-serviceaftale er support, drift og tjenester på abonnement og inkluderer typisk alle de nødvendige elementer som der skal til for, at dække en virksomheds it-behov.

De fleste it-leverandører tilbyder deres it-serviceaftaler på forskellige niveauer med henblik på, at kunne understøtte virksomhedens it-behov bedst muligt. Herunder kan it-serviceaftalen være målrettet bestemte brancher for, at understøtte disses unikke behov.

Hvad er fordelene ved en it-serviceaftale?

Med en it-serviceaftale på abonnement arbejder jeres it-leverandør konstant proaktivt for, at sikre at jeres it-miljø er i topform både i forholdet til drift og sikkerhed.

Det betyder at i vil opleve færre fejl, nedbrud og sikkerhedshuller end med et klassisk ad-hoc eller break-and-fix it-samarbejde.

Da it-serviceaftalen afregnes til en fast pris pr. medarbejdere giver det bedre mulighed for at budgettere udgifterne til it.

Hvad dækker en it-serviceaftale?

En it-serviceaftale dækker ofte grundlæggende drift og sikkerhed af virksomhedens computere og servere. Det betyder at de løbende overvåges og opdateres, så de altid anvender den nyeste software og de nyeste sikkerhedsopdateringer. Det giver stabile og sikre enheder og systemer.

Derudover dækker en it-serviceaftale typisk almindelig brugersupport og i nogle tilfælde også klargøring af nye enheder og oprettelse eller nedtagning af medarbejdere.

Sidst men ikke mindst vil en it-serviceaftale inkludere programmer og tjenester som antivirus, EDR, Microsoft 365, Microsoft 365 apps, enhedsstyring, enhedskryptering, mailkryptering mm.

En it-serviceaftale kan også dække elementer som it-sikkerhed, netværksdrift, netværkssikkerhed, wifi-sikkerhed og meget mere. Dette kan også indgå som tilvalgsmuligheder.

Der bliver typisk skelnet imellem om der er tale om fjernsupport eller on-site support. On-site support er typisk inkluderet i de meste omfattende it-serviceaftaler da fysisk tilstedeværelse er en af de tungeste omkostninger i it-service.

Hvordan afregnes en it-serviceaftale?

It-serviceaftaler afregnes normalt i intervaller måneder eller år, ligesom det er ret normalt med bindinger fra 1 måned til 36 måneder. Det varierer dog ret meget fra leverandør til leverandør.

Det er derfor vigtigt at it-serviceaftalens vilkår grundigt igennem, før der skrives under på en aftale.

Hvad koster en it-serviceaftale?

En it-serviceaftale koster fra 395 kr. pr. bruger pr. måned.

Hvor lang tid tager det at implementere en it-serviceaftale?

Implementering af en it-serviceaftale kan variere i tid afhængig af aftalens omfang og antal brugere, men det tager i gennemsnit 1 time pr. bruger.

Kan det betale sig at have en it-serviceaftale?

Det korte svar er ja. En it-serviceaftale giver både små og store virksomheden adgang til ressourcer, kompetencer og it-løsninger som virksomheder normalt er tvunget til, at outsource eller ansætte it-kompetencer til, at løse.

Der vil være betydelige besparelser sammenlignet med de it-ressourcer (kompetencer, uddannelse, lønninger, certificering, produkt- og systemkendskab) som virksomheden alternativt er tvunget til at investere i.

En it-serviceaftale kan give omkostningsbesparelser, da virksomheden kun betaler for de tjenester, der anvendes, ligesom den eksterne it-partner kan skalere løsningen efter virksomhedens behov uden at der skal foretages dyre investeringer.